Корисниците на ТикТок знаат фрагменти од песни кои траат околу 15 секунди подобро од оригиналните.
Тоа е благодарение на трендот што се појавува на социјалните мрежи, особено на ТикТок, откако се менува темпото на популарните песни за 25-30 проценти, за да можат да се направат кратки вирални видеа со танцување.
Овие верзии дури им помагаат на некои пејачи да се искачат на официјалните музички топ листи.
Забрзаното слушање се појави во раните 2000-ти како „Nightcore“, кој го измисли истоименото норвешко диџејско дуо, кое објавуваше песни со побрзо темпо од оригиналите.
Ова сега стана пракса кај социјалните мрежи, каде што брзината на подкастите, аудио снимките и видеата можеме да ги гледаме за помалку време.
На Спотифај во 2023, повеќе од една третина од слушателите во САД ги забрзаа подкастите и речиси две третини слушаа песни со побрзо темпо.
Стриминг сервисот за Би-Би-Си потврди дека во моментов тестира нова, пораспространета функција која потенцијално би можела да ни овозможи да го ремиксираме темпото на песните и да ги споделиме.
Д-р Мери Бет Реј, автор фокусиран на дигиталната музичка култура, вели дека видеоплатформите со кратки форми како ТикТок ги ограничуваат нашите начини на слушање во фрагменти, но тие ограничувања исто така ни дозволуваат „да доживееме песна на нов начин“.
„Кратките видеа обезбедуваат побрзо лачење на еден од хормоните среќа, допамин што социјалните мрежи сакаат да го постигнат, така што постои елемент кој предизвикува зависност“, вели Реј.
Во 2022, Самер Вокер го издаде првиот целосно забрзан албум, ремикс верзија на нејзиниот албум од 2018.
Били Ајлиш, исто така, објави официјални брзи и бавни верзии на песни, како и Сабрина Карпентер.
Фото: Принтскрин