СВЕТОТ ТРЕБА ДА СЕ ФОКУСИРА НА ГЛАСОТ И МУЗИКАТА, ОБЈАСНИ БИЈОНСЕ ЗОШТО ВЕЌЕ НЕ СНИМА СПОТОВИ

САД, (Би-Би-Си)

Од моментот кога правеше балони со мастика во „Crazy In Love“ до денот кога уништи флота автомобили со бејзбол палка во „Hold Up“, Бијонсе создаде некои од најнезаборавните музички спотови во поп-музиката. Нејзиното мајсторство во правењето спотови се споредуваше со оние на Мадона и Мајкл Џексон во 1980-тите.

Потоа, наеднаш застана. Нејзините последни два албума останаа без визуелни елементи, оставајќи ги фановите збунети. Сега Бијонсе ја објасни својата одлука, велејќи дека не сака спотовите да го одвлекуваат вниманието од квалитетот на гласот и музиката.

„Мислев дека е важно светот да може да се фокусира на гласот во време кога доминира визуелното“, рече таа.

Таа објасни дека нејзините неодамнешни албуми, кои се обидуваат да го нагласат често занемарениот придонес на црните музичари во жанровите како хаус, диско и кантри, треба да останат одвоени од визуелното.

„Музиката е толку богата со историја и инструменталност. Потребни се месеци за да се свари, истражи и разбере. Концертното искуство во живо е поважно од снимањето музички спотови“, смета Бијонсе.