МОДНИТЕ КУЌИ ГИ ОТВОРИЈА ВРАТИТЕ ЗА ДА ГО ПРЕТСТАВАТ ПРОЦЕСОТ НА ШИЕЊЕ НА ЛУКСУЗНИ ФУСТАНИ

Париз, (Холивуд рипортер)

Француската модна куќа „Диор“ на три дена ги отвори вратите од продавницата на 30. Авенија Монтањ во Париз за да им покаже на луѓето колку часови се потребни да се направи тоалета за црвен килим.

Потегот е дел од глобалната иницијатива на „Луј Витон Моет Хенеси“ да се отворат вратите на 56 луксузни брендови на 76 различни локации на четири континенти, што се одржува по четврти пат.

Ѕвездите на црвениот килим изгледаат беспрекорно, но за тоа се потребни часови и часови на работа (Фото: Диор)

Љубопитните купувачи и обожаватели гледаа како занаетчиите ги подготвуваат фустаните од висока мода, скап накит, часовници, чевли, чанти и парфеми. Тие објаснуваа како парче по парче ги составуват деловите и во детали раскажуваа како се шијат платно, пердуви и додатни елементи.

Продавницата на 30. Авенија Монтањ во Париз ги отвори своите врати на три дена (Фото: Диор)

Од „Луј Витон Моет Хенеси“ соопштија дека 180.000 луѓе низ светот се запознале со процесот на подготвување луксузни модели.