Хеланките во 1980-тите беа еден од најисмејуваните модели, и ниту еден моден стручњак не се надеваше дека продажбата на хеланки ќе биде индустрија од повеќе милијарди долари до крајот на 2020-тите.
Со оглед на тоа што продажбата на хеланките е процента на 32,89 милијарди долари во 2022 година, глобалниот пазар на хеланки се очекува да достигне вредност од 57,97 милијарди долари до 2031 година, според анализата на компанија за истражување на пазарот. Анализата на податоците од „Статиста“ предвидува дека 4 милијарди пара хулахопки и хеланки ќе бидат произведени во 2027 година.
Иако големите светски модни брендови: „Прада“ и „Монклер“ нудат хеланки во нивните актуелни колекции, ова не е бизнис кој цвета благодарение на модата. Напротив, зголемениот апетит за фитнес облека од брендови кои создадоа лојални следбеници е поради нивната практичност и одржливост.
Хеланките кои се во тренд во моментов се направени од високотехнолошки материјали.
Хеланките за вежбање од брендот „Вори“ со седиште во Калифорнија се продаваат меѓу 98 и 108 долари. Тие користат 75% рециклирани материјали.